Seriál marketing ve vědě odstartoval
V úterý 26.4.2022 jsme pořádali 1.workshop ze seriálu „Marketing ve vědě“ zaměřený na marketingovou strategii a plánování.
Seznámili jsme Vás s různými strategiemi, díky kterým můžete nastavit vaši komunikaci.
Představili jsme Vám marketingové modely a jak si nastavit vztah s vašimi zákazníky a klienty.
V rámci workshopu, který facilitoval Kamil Pavlíček, jsme definovali největší obavy PR a marketingových oddělení ve výzkumných organizacích a jakým způsobem je můžeme řešit.
- Jak získávat informace od vědců?
- Jak prosadit strategický plán u vedení?
Sdíleli jsme zkušenosti mezi sebou, jak se dá efektivně pracovat s propagací.
Objevili jsme hříšníky, kteří nemají správně nastavené zabezpečení nebo dokonce žádné cookies!
Pokud hledáte nástroj pro inspiraci obsahu příspěvků, vyzkoušejte – Periodickou tabulku prvků marketingu.
A pokud Vám schází vzory a templaty pro plánování, tak nám napište. Rádi se s Vámi o ně podělíme.
Máte zájem se zapojit do dalších workshopu? Bližší informace naleznete zde https://s-ic.cz/cs/serial-marketing-ve-vede/