MENU

Šťastná cesta k recyklaci i zdravému životnímu stylu

Očarován kouzlem tradičního izraelského pokrmu založil Štěpán Hodač před deseti lety malou rodinnou firmu na výrobu cizrnových pomazánek. I love Hummus se časem rozšířila o další výrobky i zaměstnance. Nový byznys si vyžádal také novou zastřešující značku, která by firmě umožnila smysluplně uvádět na trh další rostlinné produkty a expandovat na zahraniční trhy. S pomocí SIC vznikla nová značka Beavia (z latiny Šťastná cesta) – pure food. pure love. 

Změna brandu je velkým zásahem do každého byznysu. Značka jako klíčová esence úspěšného podnikání přináší zákazníkům a partnerům otisk hodnoty firmy. Je příslibem kvality produktů a služeb. V případě I love Hummus bylo potřeba postupovat zvlášť citlivě, neboť výstupy budou zásadně ovlivňovat úspěšnost podnikání v následujících letech. 

Původní název značky již nevystihoval novou vizi. Není to jen o hummusu, ale i jiných rostlinných produktech, například stále oblíbenějším kimchi. Proto jsme se rozhodli proměnit naši tvář. Vznikla tak značka Beavia, která navazuje na příběh Štěpána a jeho šťastné cesty k sobě a přírodě prostřednictvím kvalitního a chutného jídla. Nový koncept stavíme také na udržitelnosti. Především důrazu na ekologii skrze recyklovatelnost obalů,“ vysvětluje Kamila Lhotáková, marketingová manažerka a spolumajitelka firmy. 

Pro rebranding využila firma program SIC INO:EX, rychlou a efektivní podporu při inovaci produktů a služeb, nebo expanzi na nové trhy. V případě firmy I love Hummus bylo cílem zvýšit prodej ve stávajících kanálech a rozšířit se do dalších zemí a maloobchodních sítí a to prostřednictvím rebrandingu značky 

„Firma přistupovala k rebrandu velmi systematicky a zodpovědně hloubkovou analýzou „proč“ a „co chce“ své jasně definované cílové skupině sdělit. Krom toho, že si zaregistrovala značku s doménou „com“, si vybrala agenturu, která dokázala vizuálně zpracovat filozofii nového brandu a dát mu srozumitelnou identitu a vyslat ho tak na „šťastnou cestu“, popisuje spolupráci Barbara Svojanovská, Key Account Manager ze SIC. 

V další fázi se přešlo od kreativních konceptů k tvorbě skutečných obalů-etiket, které splňují legislativní parametry. Kreativní agentura vytvořila vizualizace obalů pro účely prezentací, webu, eshopu, které se staly základem pro nové webové stránky i eshop. Nakonec bylo vše úspěšně komunikováno směrem k zákazníkům a partnerům. To vše se událo v horizontu jednoho roku. 

„Reakce okolí i prvotní prodeje jsou velmi pozitivní a naznačují tak úspěšnost rozhodnutí změny značky i samotné realizace projektu rebranding,“ říká Kamila Lhotáková a dodává: „Celý proces byl neuvěřitelně náročný, ale výsledek stojí za to. Zvládli jsme to i díky SIC, se kterým se neskutečně dobře spolupracovalo. V rámci dotačního programu jsme nečekali, tak příjemný a lidský přístup. Určitě chceme v tomto partnerství pokračovat.“ 

Více informací o možnostech podpory Vašeho byznysu naleznete ZDE nebo se neváhejte obrátit přímo na Barbaru Svojanovskou: , +420 775 742 431 

Kontakt pro média: 

MICHAL SLÁDEK 

Head of Marketing and PR Team,  

+420 601 214 941