DIGITÁLNÍ KONZULTACE
Řešíte, jak automatizovat a optimalizovat vaši výrobu? Rozhodujete se, jaké pokročilé výrobní technologie nasadit? Chcete získat kompetentní podporu pro vaše rozhodnutí a ochránit svoji investici? Díky naší Digitální konzultaci si můžete vybrat špičkového experta, který vám pomůže s přípravou konkrétního digitalizačního projektu ve vaší firmě.
Proč ji využít u nás?
- Chráníme vaše zájmy, získáte podporu nezávislého mentora, který má za sebou řadu úspěšných IT projektů s malými a středními firmami či startupy.
- Ověříte si digitální technologie v praxi.
- Program obdržíte velmi výhodně (SIC hradí většinu nákladů mentoringu).
- Omezili jsme administrativu na minimum.
Komu je Digitální konzultace určena?
- Firmám do 500 zaměstnanců se sídlem nebo provozovnou v ČR s vlastním výrobkem nebo službou.
- Digitalizaci mohou využít i firmy a startupy z celé ČR jako součást programu Technologická inkubace, jehož je SIC akreditovaným partnerem.
MÁM ZÁJEM O NEZÁVAZNOU KONZULTACI
Co vám například pomůžeme vyřešit?
- Analýzu vhodných nástrojů k řešení vašich konkrétních procesů a služeb (ERP, DMS, CRM, MES, AI, AR, IoT, CAD, CAM, 3D) i analýzu integrace systémů a využití dat
- Praktické ověření technologií (test before invest): strojové učení (ML), umělá inteligence (AI), rozšířená či virtuální realita (AR/VR), tiskové a aditivní technologie, 3D scanování.
- Nastavení spolupráce s IT partnerem: náš expert může hrát roli „stavebního dozoru“ při implementaci SW/HW/Technology nástrojů do vaší firmy.
- Proof of Concept technologií
- Studie proveditelnosti – robotizace, automatizace, implementace AI
- Digitalizaci výrobních procesů – sensorika, sběr dat, prediktivní údržba
- Matematické simulace a topologickou optimalizaci
Co díky Digitální konzultaci získáte:
- Identifikaci konkrétních oblastí vašich výrobních a obchodních procesů, které můžete vylepšit.
- Přehled nejvhodnějších digitálních technologiích
- Konkurenční výhodu na trhu (např. díky vývoji online služeb)
- Vyšší efektivitu a snížení nákladů: zlepšíte optimalizaci řízení od výroby po logistiku a ušetříte tím čas, energii i materiál; díky topologické optimalizaci zachováte vlastnosti výrobku, ale snížíte své náklady.
- Zvýšení a stabilizaci kvality: prostřednictvím automatizace a robotizace výroby a procesů
- Flexibilnější nabídku zákazníkům: digitální a aditivní technologie vám umožní výrobu dle specifických zákaznických požadavků (až na úrovni jednotlivých kusů).
- Vyšší kompetence v digitalizaci (odborné vzdělávání)
Co může být obsahem vašeho digitalizačního projektu?
- Ve spolupráci s odborným mentorem můžete implementovat konkrétní systémy (ERP, CRM, PLM, MES…), ale i definovat celou digitalizační strategii vaší firmy včetně roadmapy konkrétních kroků k jejímu naplnění.
S kým můžete spolupracovat?
- Navrhneme vám odborníky přímo pro vaši problematiku, jejichž profily a úspěchy důkladně známe, protože jsou součástí celorepublikové sítě Ynovate.
- Mentora si vyberete sami (ze dvou až tří nabízených expertů).
- Můžete spolupracovat s desítkami akreditovaných expertů, kteří mají bohaté zkušenosti s malými a středními firmami či start-upy, založili svůj vlastní byznys nebo působili ve vrcholném managementu.
Jak to probíhá?
Krok 1: Vstupní analýza
Sběr dat a analýza situace ve firmě je klíčovým vstupním nástrojem pro zavádění automatizace a digitalizaci. Díky tomu lze rozhodnout jak a kde začít. Náš tým pomůže se sběrem dat, jejich analýzou a interpretací. Audit vám ukáže, kde se vyplatí do digitalizace investovat. Zabere maximálně 2 dny a na jeho základě si definujeme zvolenou oblast. Doporučíme vám experty odpovídajících zkušeností a vy si vyberete toho nejvhodnějšího.
Krok 2: Úvodní schůzka s expertem
SIC + klient + expert si společně odsouhlasí konzultační plán a stanoví konkrétní cíle a výstupy konzultací.
Krok 3: Schválení projektu
SIC schválí navržený projektový plán a výstupy.
Krok 4: Realizace projektu s expertem
Program nabízí až 80 hodin konzultací, které probíhají dle stanoveného plánu. Expert vám pomůže připravit konkrétní digitalizační projekt, naplánovat potřebné změny a vybrat konkrétní řešení. Zároveň ohlídá jeho zavedení do výroby a nastavení správné funkčnosti.
Krok 5: Závěrečná schůzka
Zhodnocení výstupů a naplnění cílů na společném setkání SIC + klient + expert