Manažerská komunikace v krizi aneb, jak správně vést svůj tým v nelehkých dobách
31. března 2020, 14 – 15 hodin
Svět se nyní potýká se závažnými problémy a naše firmy stojí před zásadními rozhodnutími pro jejich byznys a pracovní kariéry jejich zaměstnanců.
Přesto, že jsme obklopeni velkou neznámou, je potřeba začít dělat první kroky, které minimalizují škody. Jedním z předpokladů zvládnutí krize je profesionálně vedená krizová komunikace. Nepodceňme proto komunikaci se svými lidmi v této době.
Na interaktivním online semináři SIC, který proběhne 31. 3. (14-15h) se pobavíme o tom proč je krizová komunikace klíčem úspěchu zvládnutí krize. Jakou moc mají vaše slova pro vaše týmy a proč má zklidnění pomocí správně zvolených slov silné preventivní účinky pro udržení zdraví vaší firmy. On-line seminář povede a své zkušenosti s námi bude sdílet expert SIC, PhDr. Ivana Olivová.
Čemu se budeme věnovat? Na jaké otázky si odpovíme?
- Proč je komunikace pro zvládnutí firemní krize nejzásadnější a jak můžeme ovlivnit náladu ve firmě pro udržení kontinuity
- Jak vaši lidé nelehkou situaci prožívají a jak se u nich krize může projevovat
- Kdy chybně vedená komunikace ze strany lídrů může výrazně poškodit firmu
- Proč je vaše autentičnost zásadní pro další vývoj firmy
- A jakou strategii zvolit a jak vést svůj tým v nelehké době
Kdo seminář povede?
Ivana je dlouholetou expertkou JIC a SIC. Má více jak 25 let manažerských zkušeností v korporátním, mezinárodním i českém prostředí v oblasti výroby, obchodu a služeb. Specializuje se na strategické řízení – tvorbu business a personálních strategií pro maximalizaci růstu a zvyšování výkonnosti firmy a optimalizaci a reorganizaci firemních procesů. Současně se věnuje mental health projektům v nadnárodních společnostech. Ivana je mentor, kouč a psychosociální terapeut.