Administrativní asistent/ka
Máš potřebu mít ve věcech přehled a pořádek? Vnímáš asistentskou pozici jako službu kolegům v týmu? Je pro tebe práce na počítači hračka? Jsi komunikativní typ? Láká tě uplatnění tvých schopností ve veřejné inovační agentuře podporující podnikavé lidi?
Jestliže většina tvých odpovědí zní „ANO“, tak určitě pokračuj ve čtení, protože možná hledáme právě tebe.
Pro úspěšný start na pozici pochopitelně počítáme s potřebou poctivé adaptace a doškolením z naší strany. Jako výchozí předpoklady při nástupu od tebe ale očekáváme minimálně:
- Schopnost dotahovat věci do konce
- Uživatelskou znalost Office365 a zájem používat IT nástroje
- Komunikativní znalost AJ pro osobní i písemný projev, protože budeš vyřizovat administrativní záležitosti i s cizinci
- Kladný vztah k číslům, protože budeš vypomáhat s finančními záležitostmi
A co budeš reálně dělat?
- Administrativní podporu klientských programů
- Asistenci projektovým a finančním manažerům
- Evidenci a správu smluv
- Část interní komunikace
- Péči o kancelář
V rámci spolupráce nabízíme:
- HPP s odpovídajícím finančním ohodnocením včetně příspěvku na jídlo, sport a penzijní připojištění
- Příspěvek na dopravu, cafeterii a fresh bar (součást naší firemní kultury)
- Pravidelné kvartální odměny v návaznosti na plnění osobních cílů
- Flexibilní pracovní dobu s možností práce z domova (hybridní model)
- 5 týdnů dovolené + sick days
- Inspirativní a stabilní pracovní prostředí v centru Prahy
Zaujala tě naše pracovní pozice?
Zaujala Vás tato pozice?
Koho do svého týmu JAKUB PECHLÁT hledá?
"Jsme tým, který zajišťuje hladký chod Středočeského inovačního centra. Našim cílem je, aby se naši kolegové v ostatních týmech mohli soustředit na svou odbornou práci pro naše klienty, zatímco Back Office zajišťuje funkční pracovní prostředí a administrativní procesy v oblasti finanční, právní, účetní, HR, ale také pro naše klientské programy a klíčové projekty."