ONLINE MARKETING a DISTRIBUČNÍ KANÁLY
9. 3. 2023, 14:00 - 17:00 Středočeské inovační centrumSrdečně Vás zveme na setkání, kde se dozvíte nejčastější důvody, proč firmám přestává online marketing fungovat. Probereme, jaké jsou možnosti a jak zajistit, aby vám (zase) přinášel zisk. Nebudou chybět ani příklady z praxe, složité teorie nečekejte.
Registrace byla z důvodu naplnění kapacity uzavřena.
Co dalšího si odnesete:
- Možnosti distribučních kanálů, jejich výhody a nevýhody.
- Vhodné strategie (proč volím určitý distribuční kanál a jeho dlouhodobé důsledky).
- Dopad na brand firmy a firemní kulturu včetně procesů.
- Definice cílové skupiny a potřeb zákazníků.
Akcí provedou:
Radek Škornička je marketingový konzultant, který se již přes 20 let věnuje budování značek, jejich rebrandingu a přípravě úspěšných marketingových strategií. Specializuje se na retail. Jeho srdeční záležitostí je pomáhat růst a naplňovat vize u značek s přesahem, tedy zdravější, bio, přírodní, ekologičtější, etické, bezobalové apod.
Jan Zeman je intuitivní podnikatel, vizionář, majitel firmy Biopekárna Zemanka. Vybudoval od nuly úspěšnou firmu založenou na hodnotách a podporující rozvoj ekologického zemědělství. Velký propagátor inovací a cirkulární ekonomiky. Kombinuje tradiční postupy a inovace. Naplňuje vizi, že udržitelnost a sociální odpovědnost mohou být v souladu s ekonomickou ziskovostí.