Elegantní design pro školy i domácnosti. To je BREZKA.
„Snažíme se vše promýšlet tak, aby byli naši zákazníci nadšeni,“ říkají Matyáš Olmr a Jakub Ďoubal. Zakladatelé mladé firmy, která vnáší nové trendy a nápady do oboru nábytku a interiérového designu. Jak koncipovali svůj kreativní katalog, který vznikl díky podpoře SIC? A jaký je cíl obou odborníků na dřevovýrobu? Pojďme se na cestu BREZKY podívat zblízka.
Máte bohaté zkušenosti s výrobou nábytku a postupně jste se propracovali až k vlastní společnosti s cílem dělat věci poctivě a po svém. Jaká je filozofie vaší firmy?
Naším hlavním cílem je spokojený zákazník. Každý klient má specifický vkus a potřeby, které ale často na začátku spolupráce nemají jasnou podobu. My se snažíme tyto aspekty odhalit a podpořit je praktickými zkušenostmi. Na základě interakce s klientem vytvoříme koncepční řešení prostoru. Investovali jsme do moderních technologií, které umožňují reálné vizualizace, jež slouží k snadnějšímu rozhodování klienta.
BREZKA se zrodila na začátku loňského roku. Jaké milníky vaší cesty vám přijdou nyní klíčové?
Jako zaměstnanci jsme často mluvili o tom, co bychom dělali jinak a kde vidíme potenciál pro spokojenější spolupráci s koncovým zákazníkem. Přestože fungujeme teprve krátce, snažíme se vše promýšlet tak, aby naši zákazníci byli na konci projektu nadšeni. Jako podstatné milníky vnímáme získání a samotnou realizaci prvních velkých zakázek a samozřejmě i zahájení spolupráce se SIC, které nám pomáhá s marketingem a konzultacemi.
V rámci Středočeského inovačního centra rádi podpoříme malé a střední firmy, které se rozvíjejí a chtějí přinést na trh inovativní nápady. Ale jak se vám spolupracovalo s námi?
Především jsme mile překvapeni, že funguje takto sympatická organizace, která se snaží podporovat začínající podniky. Nejprve jsme využili pomoc s tvorbou katalogu, který je pro nás důležitým prodejním artiklem. Spolupráce s vámi byla otevřená a příjemná, a protože zároveň vedla k profesionálnímu produktu, povzbudila nás, abychom naše partnerství ještě více rozvinuli. Nyní spolupracujeme i s vaším konzultantem v rámci program SIC PLATINN, od kterého si hodně slibujeme. Věříme, že cenné rady a zkušenosti s vedením a rozvojem firmy nám pomohou ke správnému nastavení procesů v naší společnosti.
Musím říct, že když se mi dostal katalog BREZKA poprvé do ruky, hned mě zaujal jeho neotřelý styl. Podobný katalog školního nábytku na trhu k vidění není. Na jeho návrhu jste spolupracovali s kreativním studiem. Jaké jsou první odezvy na katalog BREZKA?
Dle přímých rozhovorů s adresáty jsou ohlasy velmi pozitivní. Zaujal je zejména formát a grafické zpracování na recyklovaném papíře. V katalogu záměrně nejsou uvedeny všechny naše dostupné produkty, ale jen základní nabídka. Na ni navážeme osobními konzultacemi, ze kterých vzejdou individuální návrhy a jejich vizualizace. Katalog je nezbytný komunikační materiál, který prezentuje naše produktové portfolio a vyjadřuje zaměření a hodnoty BREZKY.
Máte krásné produkty a plusem je určitě i to, že si klient může katalog prohlídnout online. Teď jedna osobnější otázka, který produkt je vaším favoritem?
Troufám si říci, že máme skvělou nabídku typových skříní, které svým zpracováním a cenou zaujmou širší škálu zákazníků. Mně osobně se líbí jednoduché tvary a barvy, proto bych zvolil naši čtyřnohou interiérovou židli. Tvoří ji jedinečný design, lehkost, barevnost a záruka.
A jaké jsou Vaše plány do budoucna?
Chceme o sobě dát vědět na všech školách a představit své schopnosti i za hranicí středních Čech. Věříme, že náš přístup a odhodlání zaujme vetší část potenciálních zákazníků, kteří se stanou našimi spokojenými klienty. Je to úžasná příležitost realizovat vlastní myšlenky a vykonávat různorodou práci. Zažíváte dobrodružství každodenního rozhodování, získáváte cenné zkušenosti a vše máte okořeněno úspěchy i nejistotou, což k začátkům patří. Je to boj, který prostě stojí za to: BREZKA!