Co dělat s obchodem, když se svět zastaví
7. dubna 2020, 13 – 14 hodin
Aktuální situace s koranavirem téměř z hodiny na hodinu změnila naše fungování. Zastavil se standardní život a takřka na nulu spadl veškerý obchod (s výjimkou vybraných prodejen a prodejů přes e-shopy).
Na druhou stranu fungující obchod je pro řadu firem nezbytný a jeho zastavení znamená ohrožení jejich existence. Seminář se bude zaměřovat především na B2B segment obchodu.
Velká řada majitelů firem, obchodních ředitelů či samotných obchodníků se nyní potýká s otázkou: „Co s obchodem, když se svět skoro úplně zastavil?“
Diskutují otázky typu:
– Jak stabilizovat stávající projekty či kontrakty?
– Co můžeme/nemůžeme řešit se stávajícími klienty?
– Je prostor pro nové obchody?
– ….
Nejen na tyto otázky budeme odpovídat během našeho online semináře.
V rámci interaktivní diskuse bude prostor i na dotazy účastníků.
Kdo seminář povede?
Jaroslav Salva se v roce 2018 vydal na cestu mentora a konzultanta s cílem pomáhat lidem a organizacím v jejich rozvoji. K tomu využívá zkušenosti, které načerpal z předchozích 21 let práce na různých manažerských pozicích jak v malých českých společnostech tak i ve velkých amerických korporacích. Více o lektorovi zde