Jak se mění chování zákazníků v době krize a jak na to má reagovat marketing?
17. dubna 2020, 10 – 11 hodin
Současná krize skokově změnila zákaznické chování a potřeby. Některé výkyvy a změny jsou jen dočasné, ale některé přetrvají a svět se určitě nevrátí do stavu před krizí. Kdo dobře pozná a do budoucna dobře odhadne změny na svém trhu, ten má šanci na přežití.
Pojďme se společně podívat na tato témata:
- Jak krize mění zákaznické chování v ČR i zahraničí a jaké nastartovala trendy
- Jaké příležitosti pro firmy se díky tomu nově otevírají
- Jaké marketingové aktivity mají v době krize smysl a s jakými raději počkat
- Jak využít čas a připravit se na období po krizi
V rámci interaktivní diskuse po prezentaci bude prostor i na dotazy účastníků.
Kdo seminář povede?
Radek Škornička je expert SIC a JIC jako marketingový konzultant pomáhá firmám vytvářet a realizovat úspěšné strategie. Má přes 20 let zkušeností s marketingem pro přední české i nadnárodních společnosti z oblasti rychloobrátkového zboží, retailu, B2B i financí. Má zkušenosti i s krizovým managementem. Více informací naleznete na LinkedIn profilu nebo na radekskornicka.cz