MENU

ONLINE MARKETING a DISTRIBUČNÍ KANÁLY 

9. 3. 2023, 14:00 - 17:00 Středočeské inovační centrum

Srdečně Vás zveme na setkání, kde se dozvíte nejčastější důvody, proč firmám přestává online marketing fungovat. Probereme, jaké jsou možnosti a jak zajistit, aby vám (zase) přinášel zisk. Nebudou chybět ani příklady z praxe, složité teorie nečekejte.

Registrace byla z důvodu naplnění kapacity uzavřena.

Co dalšího si odnesete: 

  • Možnosti distribučních kanálů, jejich výhody a nevýhody.  
  • Vhodné strategie (proč volím určitý distribuční kanál a jeho dlouhodobé důsledky). 
  • Dopad na brand firmy a firemní kulturu včetně procesů.  
  • Definice cílové skupiny a potřeb zákazníků.

Akcí provedou: 

Radek Škornička je marketingový konzultant, který se již přes 20 let věnuje budování značek, jejich rebrandingu a přípravě úspěšných marketingových strategií. Specializuje se na retail. Jeho srdeční záležitostí je pomáhat růst a naplňovat vize u značek s přesahem, tedy zdravější, bio, přírodní, ekologičtější, etické, bezobalové apod. 

Jan Zeman je intuitivní podnikatel, vizionář, majitel firmy Biopekárna Zemanka. Vybudoval od nuly úspěšnou firmu založenou na hodnotách a podporující rozvoj ekologického zemědělství. Velký propagátor inovací a cirkulární ekonomiky. Kombinuje tradiční postupy a inovace. Naplňuje vizi, že udržitelnost a sociální odpovědnost mohou být v souladu s ekonomickou ziskovostí.